Odor.bg

Телефон/Факс: 0876-556-979     Пощенска кутия: office@odor.bg

Кои сме ние?

    Фирма НЕРЕИДИ ООД е създадена през 2012г. и регистрирана в търговският регистър под номер 202094932. Като най-младият "играч" на пазара ние имаме идеална цел - да доближим представите и сетивата на своите клиенти до едно по-високо ниво на усещане за парфюма. От много време вече, парфюмирането се свързва с аерозолното нанасяне на парфюма или парфюмната вода. Някой дори се самозабравят в това действие и вместо удоволствие създават неприятното усещане, че са се "изкъпали" с парфюма. Отделен е въпросът, че всички аерозоли съдържат алкохол, който предизвиква нежелани реакции на кожата и спомага за бързото изветряване на аромата от парфюма.

    Натуралните продукти се превърнаха в еталон за качествен живот. Козметичните продукти не правият изключение. Това е и причината да Ви предоставим възможността да се изберете по- добрата алтернатива и да се докоснете до екзотиката на парфюмните масла от Египет. Тяхната дума за парфюм е преведена като "аромат на боговете". Пророкът Мохамед пише "Парфюмите са храни, които пробуждат духа".

    Забележка: Всички търговски марки са собственост на техните парфюмни къщи. Ние не сме свързани и не представляваме нито една от тях. Използването на всички марки е единствено и само за ориентир.

ЗАЩО ДА ИЗБЕРЕМ ПАРФЮМИТЕ БЕЗ АЛКОХОЛ?

  1. Парфюмните масла са неразредени сложни парфюмни композиции. Те попиват в кожата и освобождават ароматните си съставки в продължение на 6-24 часа. Този процес е тясно свързан с типа на кожата и излъчваната от нея топлина.
  2. Те съдържат основно натурални аромати.
  3. Натуралните аромати не са така агресивни, но притежават свой характер и са много по-изтънчени.
  4. Техният аромат не е така интензивен, но е много по траен.
  5. Парфюмните масла имат и терапевтичен ефект, който е свързан с основните им съставки.
  6. Те не са натрапчиви и могат да се усетят само при много близко разстояние.
  7. Опаковката е по-малка и удобна. Ценно е съдържанието, а не визията на опаковката /установено е , че много парфюми се продават заради вида на опаковката/
  8. Количественият разход е много по-малък, а се постига много по-голям ефект.
  9. Парфюмните масла пазят годноста си, докато според експерти в търговията доказват, че обичайния срок на годност на популярните парфюме е 6-18 месеца.
  10. Наличието на алкохол в комерсиалните парфюми води до отнемане на влагата от тялото и така оказва пагубно влияние върху цялата клетъчна структура

КАК ДА ИЗБЕРЕМ СВОЯ АРОМАТ?

Odor.bg